Producenci
Promocje
Stacyjka ciągnika ZETOR 5011 6011 itp. gwar 5 lat
Stacyjka ciągnika ZETOR 5011 6011 itp. gwar 5 lat
22,90 zł 21,90 zł
szt.
Off-On 3-pin - przełącznik klawiszowy
Off-On 3-pin - przełącznik klawiszowy
42,90 zł 32,90 zł
szt.
Akumulator 26Ah 200A L+ Yuasa Garden / kosiarka
Akumulator 26Ah 200A L+ Yuasa Garden / kosiarka
169,00 zł 149,00 zł
szt.
Uchwyt kablowy okrągły 26mm
Uchwyt kablowy okrągły 26mm
4,50 zł 3,90 zł
szt.
Lampa robocza 9x LED / szperacz, halogen
Lampa robocza 9x LED / szperacz, halogen
54,00 zł 42,00 zł
szt.
Szczypce płaskie izolowane proste KNIPEX
Szczypce płaskie izolowane proste KNIPEX
80,00 zł 70,00 zł
szt.
Rozrusznik do Caterpillar, Hyster, Yale 2 kW / typ DENSO
Rozrusznik do Caterpillar, Hyster, Yale 2 kW / typ DENSO
670,00 zł 424,00 zł
szt.
Rozrusznik Alfa Romeo 75, 90, Giulietta 2.0-2.4 TD
Rozrusznik Alfa Romeo 75, 90, Giulietta 2.0-2.4 TD
438,90 zł 364,00 zł
szt.
Kostka połączeniowa do kabli
Kostka połączeniowa do kabli
9,90 zł 7,95 zł
szt.
Latarka na dynamo i solar, 3 diody LED
Latarka na dynamo i solar, 3 diody LED
49,00 zł 29,00 zł
szt.
Darmowa dostawa od 500 zł
Darmowa dostawa (Pocztex Kurier48) już od 500,00 zł.
Pytania i odpowiedzi

Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży. 

Przykład:

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.

Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.

Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.

2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów. 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl